bi deneyelim bakalım ne olacak hocam... Hayırlısı artık..Peki ya yurtdışındaki akrabam bana yollasa ? sorun olurmu acaba hocam ? hediye mahiyetinde ?
farkeden bişi yokki mantık şu 1 adet kulanım + sı ticarettir bunu gümrükteki herkez bilir

parana yazık olur uğraşma hiç anca ayda 1 tane farklı isimlerde olursa olur