• 29-10-2015, 01:49:17
    #1
    Merhaba,

    Esenyurt bolgesinde yeni yapilmis 0 bir binada, dogal gazli asansorlu 3. Katta 4 katli bir apartman cadde uzeri 85mt2 2+1 daire 185bin lira. Buyukcekmece golunu ve otobani goruyor.

    Muhit olarak esenyurt nasil bir yerdir bilgisi olan var mi?

    Yatirim olarak dusunuyorum, sizce mantikli mi? Esenyurt degerlenecek mi?

    Otobanda edirne-istanbul yonunde avcilar sapagindan ciktiktan sonra 2. Cikistan cikinca sagda kaliyor bina, tam neresi bilmiyorum ama o civarlar.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 29-10-2015, 02:01:01
    #2
    Aileniz ile Esenyurt 'ta yaşamanızı önermem, çevresi kötü bir semt. Son 3 senedir çok yatırımlar yapılıyor gerçekden konut olarak nedenini kavramış değilim. Esenyurt 'ya kiralar İstanbul 'un diğer ilçelerine göre biraz daha düşük, yatırım olarak tercih edilebilir mi tam emin değilim.
  • 29-10-2015, 02:04:18
    #3
    GameBoys61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aileniz ile Esenyurt 'ta yaşamanızı önermem, çevresi kötü bir semt. Son 3 senedir çok yatırımlar yapılıyor gerçekden konut olarak nedenini kavramış değilim. Esenyurt 'ya kiralar İstanbul 'un diğer ilçelerine göre biraz daha düşük, yatırım olarak tercih edilebilir mi tam emin değilim.

    Yorumunuz icin tesekkurler.

    Daireye tasinmayi dusunmuyoruz, muhit konusunda evet biraz kotu ama esenyurt hizla gelisiyor gibi kotuyken alip iyilesmesini beklersek ve iyilesirse guzel bir yatirim yapmis oluruz. Kiralar 600-700 arasinda degisiyor suan baktigimiz dairelerde. Ben de tam emin degilim acikcasi, yarin birinci gozden gidip bakacagim. Muhiti de inceleme firsatim olacak.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 29-10-2015, 02:07:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hımmm...Hocam değerlenir... Hele hele (pek ihtimal vermesem de) Kanal İstanbul yapılırsa Şehir iyice kayacak o taraflara büyük ihtimalle. Hem kısa sürede şehrin merkezinde kalır oralar. Eee...Betonlaşma tam gaz bizde...

    Karlı gibi göründü bana...Fiyatı da fena değil gibi...İstanbul için yani.
  • 29-10-2015, 02:14:08
    #5
    Evde çocuk, genç varsa. '50 krş versene tirrek' moduna girer
  • 29-10-2015, 02:14:31
    #6
    theolric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hımmm...Hocam değerlenir... Hele hele (pek ihtimal vermesem de) Kanal İstanbul yapılırsa Şehir iyice kayacak o taraflara büyük ihtimalle. Hem kısa sürede şehrin merkezinde kalır oralar. Eee...Betonlaşma tam gaz bizde...



    Karlı gibi göründü bana...Fiyatı da fena değil gibi...İstanbul için yani.

    Yorum icin tesekkurler hocam.

    Kanal istanbulu bekleyecek kadar uzun soluklu bir yatirim olarak dusunmedim hic aslinda ama oyle bir durumda muhit degerini 2-3 katina katlar sanirim. Ornek vermek gerekirse, havalimani projesinden once arnavutkoy kus ucmaz kervan gecmez bir muhitti ama suan inanilmaz bir bicimde gelisiyor ve ilginc bir sekilde insani da degisiyor, gelisiyor.

    3 sene once selimpasa tokide ogrenci evinde kalirken ev sahibi 120bin liraya almisti kiraladigimiz daireyi suan taksitlerini bitirmesine 1 senesi kalmisken dairesinin degeri 180bin lira oldu. 3 sene oncesine kadar selimpasa neresi bilmezdim adam bulmus yatirim yapmis harbiden de degerlendi ki selimpasa gelismis bir semt de degil gelisirse ne olur o yatirim oranlari bilemiyorum

    Bize boyle yatirimlar lazim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 29-10-2015, 10:12:44
    #7
    Gunaydin iyi bayramlar,

    Konuda fikri olan baska arkadaslar var mi?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 29-10-2015, 13:28:55
    #8
    beylikdüzünden almak daha karlı.200 bin tlye kadar evler var. esenyurt fakir kötü semt. 20 sene sonrada degismez oradaki zihniyet tipler . beylikdüzünde evler 4 sene önce 200 bin tl iken su an 370 bin tl oturdugum ev . Daha karlı daha iş yapar kiracı bakımından
  • 29-10-2015, 14:19:45
    #9
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beylikdüzünden almak daha karlı.200 bin tlye kadar evler var. esenyurt fakir kötü semt. 20 sene sonrada degismez oradaki zihniyet tipler . beylikdüzünde evler 4 sene önce 200 bin tl iken su an 370 bin tl oturdugum ev . Daha karlı daha iş yapar kiracı bakımından

    Yorumunuz için teşekkürler.

    Bugün Beylikdüzü civarında da ziyaret etme fırsatım oldu. Cumhuriyet mahallesi ve çevresine göz attım yarım saat civarı dolaştım. Ama fiyatlar uçmuş durumda bulduğum en ucuz 2+1 270.000₺


    Sent from my iPhone using Tapatalk