Hımmm...Hocam değerlenir... Hele hele (pek ihtimal vermesem de) Kanal İstanbul yapılırsa Şehir iyice kayacak o taraflara büyük ihtimalle. Hem kısa sürede şehrin merkezinde kalır oralar. Eee...Betonlaşma tam gaz bizde...

Karlı gibi göründü bana...Fiyatı da fena değil gibi...İstanbul için yani.