Merhaba,

Esenyurt bolgesinde yeni yapilmis 0 bir binada, dogal gazli asansorlu 3. Katta 4 katli bir apartman cadde uzeri 85mt2 2+1 daire 185bin lira. Buyukcekmece golunu ve otobani goruyor.

Muhit olarak esenyurt nasil bir yerdir bilgisi olan var mi?

Yatirim olarak dusunuyorum, sizce mantikli mi? Esenyurt degerlenecek mi?

Otobanda edirne-istanbul yonunde avcilar sapagindan ciktiktan sonra 2. Cikistan cikinca sagda kaliyor bina, tam neresi bilmiyorum ama o civarlar.




Sent from my iPhone using Tapatalk