• 09-10-2015, 01:55:10
    #1
    Boyum 1.70 ve kilom 50. Ayağım da düz taban fakat çok etkilemiyor hayatımı. Yalnız koştuğumda biraz sıkıntı yapıyor birde zayıf olduğum için hemen tıkanıyorum. B12 vitamin eksikliğim var, haliyle halsizlik ve yorgunluk oluyor. Son olarak da ellerimle uzun süre bir şey kavrayamıyorum. Kalem bile tutarken bir kaç dakika sonra parmaklarım uyuşuyor.

    Yani aslında bu sorunların temeli b12 eksikliği ve buna bağlı zayıflık.

    Sizce ne olur askere alınır mıyım yoksa erteleme mi verirler? Not ş Daha önce muayene oldum zayıflıktan erteleme almıştım. Bir kaç sene geçti üstünden.
  • 09-10-2015, 02:00:42
    #2
    1,70 boy ile alt limit 45 kg
    alınmanız lazım
  • 09-10-2015, 02:02:00
    #3
    Askerlikle ilgili bir forumda sorulmuş:

    Soru: Düz tabanları askere alıyorlar mi?
    Cevap: Muayenede belli olmaktadır. Genelde alıyorlar.

    Kilo için ise ne kadar doğru bilmiyorum, şu siteden baktım. http://hesaplatir.com/askerlik-kilo-siniri-hesaplama

    Askerlikten muafsınız. Kilonuz
    boyunuza oranla düşük seviyededir. (56-97 kilo arasında olmalısınız)
  • 09-10-2015, 02:23:41
    #4
    50 kilo altını almıyorlar kötü tarafıda en az 2-3 kg düşük yazıyorlar. 3-4 yıl önce muayeneye gittiğimde böyleydi.
  • 09-10-2015, 02:31:31
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Askere alırlar büyük olasılık ama komando olamaz raporu verirler... Aynı şekilde düz tabanlarda vardı askerde komando seçmelerinde onları ayırmışlardı.
  • 09-10-2015, 03:07:52
    #6
    Düz tabanlar şansa göre eleniyor.
    Bir arkadaşım gitmişti gataya çürük verdiler.
  • 09-10-2015, 03:15:32
    #7
    Muayene olmaya gittiğinizde o gün elverişsiz iseniz 6 ay sonra tekrar muayene için çağırıyorlar. Bu genelde fazla kilo ve az kilo durumlarında oluyor durumda değişim olmazsa bir 6 ay daha süre veriyorlar. 3. gidişinizde durumda değişme yoksa muhtemelen çürük veriyorlar. Bu durum askerlik 15 ayken böyleydi düştüğünde yeni düzenlemeler yapıldı ancak durum değişmemiştir bence.
  • 09-10-2015, 03:23:35
    #8
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düz tabanlar şansa göre eleniyor.
    Bir arkadaşım gitmişti gataya çürük verdiler.
    Düz tabanın da dereceleri varmış. Benim ayak yere tam yapışıyor
    ama koşmaya çok engel olmuyor. Bazıları çok ağrı yapıyor demiş ama şükür bende yok.
  • 09-10-2015, 03:26:45
    #9
    DFX
    Üyeliği durduruldu
    Askerden muaflık meselesi çok standardı bulunmayan bir olay. 4 sene önce, yaklaşık 3 ay uğraş sonucu muaf oldum. Söyleyebileceğim tek şey, şayet durumunuz ile alakalı askeri kanun yönetmeliğinde bir kaç madde var ise, şansınızı sonuna kadar zorlayın. Muayene olduğunuz askeri hastane, doktor, hemşire, vs. bile bu kararda etkili oluyor.