Boyum 1.70 ve kilom 50. Ayağım da düz taban fakat çok etkilemiyor hayatımı. Yalnız koştuğumda biraz sıkıntı yapıyor birde zayıf olduğum için hemen tıkanıyorum. B12 vitamin eksikliğim var, haliyle halsizlik ve yorgunluk oluyor. Son olarak da ellerimle uzun süre bir şey kavrayamıyorum. Kalem bile tutarken bir kaç dakika sonra parmaklarım uyuşuyor.

Yani aslında bu sorunların temeli b12 eksikliği ve buna bağlı zayıflık.

Sizce ne olur askere alınır mıyım yoksa erteleme mi verirler? Not ş Daha önce muayene oldum zayıflıktan erteleme almıştım. Bir kaç sene geçti üstünden.