Muayene olmaya gittiğinizde o gün elverişsiz iseniz 6 ay sonra tekrar muayene için çağırıyorlar. Bu genelde fazla kilo ve az kilo durumlarında oluyor durumda değişim olmazsa bir 6 ay daha süre veriyorlar. 3. gidişinizde durumda değişme yoksa muhtemelen çürük veriyorlar. Bu durum askerlik 15 ayken böyleydi düştüğünde yeni düzenlemeler yapıldı ancak durum değişmemiştir bence.