MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düz tabanlar şansa göre eleniyor.
Bir arkadaşım gitmişti gataya çürük verdiler.
Düz tabanın da dereceleri varmış. Benim ayak yere tam yapışıyor
ama koşmaya çok engel olmuyor. Bazıları çok ağrı yapıyor demiş ama şükür bende yok.