Byismail adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık iade felan yapmıyoruz derse giderim gıda reyonuna
Gerçi makronun ürünleri iyi değil diyorlar ama alırız işte birşeyler
Ama ben nakiti almakta kararlıyım. Orada ki şikayet kutusuna atsam ne değişicek ki sorun çıktıktan sonra ben gittigim de şikayet formunu bi güzel yok ederler..
hocam sizi kandırmışlar en fazla 48 saat sürer daha geçen gün ben kendi mağazamda kulaklık iadesi yaptım 24 saat sonra hesabıma geri geldi kredi kartında // nakit kartlarınızda ödeme anında geliyor veya nakit olarak verilebiliyor.