• 27-09-2015, 03:58:00
    #28
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle siz müşterisiniz onlardan çekinmeyin onlar sizden çekinsin.

    Tüketici hakem heyeti bu konularla çok ilgileniyor. Servis iade raporu vermediği zaman müşterilerimiz tüketici hakem heyeti kararı ile geliyor ve anında işlemi tamamlanıyor.

    Mağazanın belki iade prosedürü yoktur orasını bilemem ama sizin başka bir reyondan alışveriş yapma gibi bir durumunuz var. Ben bu üründen soğudum burdan elektronik bir şey almak istemiyorum onun yerine gıda ürünü alıcam dersiniz, size zorluk çıkartıyorsa müşteri şikayet kutusuna veya internet üzerinden şikayette bulunun. Bizim mağazamızda en önemli unsur müşteri memnuniyeti ve müşteri görüşlerine çok önem veriliyor.
    Hocam vallaha yarın elimden geleni yapıcam son durumu da yarın konuda belirticem.
    Artık iade felan yapmıyoruz derse giderim gıda reyonuna
    Gerçi makronun ürünleri iyi değil diyorlar ama alırız işte birşeyler
    Ama ben nakiti almakta kararlıyım. Orada ki şikayet kutusuna atsam ne değişicek ki sorun çıktıktan sonra ben gittigim de şikayet formunu bi güzel yok ederler..
  • 27-09-2015, 11:59:53
    #29
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vallaha yarın elimden geleni yapıcam son durumu da yarın konuda belirticem.
    Artık iade felan yapmıyoruz derse giderim gıda reyonuna
    Gerçi makronun ürünleri iyi değil diyorlar ama alırız işte birşeyler
    Ama ben nakiti almakta kararlıyım. Orada ki şikayet kutusuna atsam ne değişicek ki sorun çıktıktan sonra ben gittigim de şikayet formunu bi güzel yok ederler..
    Bu o formu yok edenin tazminatsız işten atılma sebebi, bunu göze alıp yapabiliyorsa sen de müşteri hizmetlerini arayıp bu şekilde şikayetim var mağazada şikayet formu yazdım ama geri dönüş olmadı diye belirtebilirsin.

    Ben inanıyorum ki kolay bir şekilde iade edebileceksin.
  • 28-09-2015, 23:46:41
    #30
    Son durum:
    Bu gün ürünü makroya iade etmeye gittiğim de yetkili kişi ürünü iade alırız fakat kart ödemesi olduğu için 2 ay sonra ödeme kartınıza geçer dedi.
    Ve bende iade ettiğim ürün değerinde farklı ürünler alarak işi hallettim.
    Bundan sonra makrodan ürün almak mı? Töbee...

    Konuya yorum atan ilgilenen arkadaşlar için teşekkür ederim.
  • 30-09-2015, 00:41:44
    #31
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durum:
    Bu gün ürünü makroya iade etmeye gittiğim de yetkili kişi ürünü iade alırız fakat kart ödemesi olduğu için 2 ay sonra ödeme kartınıza geçer dedi.
    Ve bende iade ettiğim ürün değerinde farklı ürünler alarak işi hallettim.
    Bundan sonra makrodan ürün almak mı? Töbee...

    Konuya yorum atan ilgilenen arkadaşlar için teşekkür ederim.
    2 Ay mı hocam sizi kandırmışlar en fazla 48 saat sürer daha geçen gün ben kendi mağazamda kulaklık iadesi yaptım 24 saat sonra hesabıma geri geldi kredi kartında // nakit kartlarınızda ödeme anında geliyor veya nakit olarak verilebiliyor.
  • 30-09-2015, 00:46:40
    #32
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Ay mı hocam sizi kandırmışlar en fazla 48 saat sürer daha geçen gün ben kendi mağazamda kulaklık iadesi yaptım 24 saat sonra hesabıma geri geldi kredi kartında // nakit kartlarınızda ödeme anında geliyor veya nakit olarak verilebiliyor.
    Sağlık olsun.. Tecrübe edindik işte bundan sonra töbe..
    Yerine gittim klavye mouse set aldım birde abime joystick aldım
    Klavyeleri kırmaya alıştım baktım birşey zoruma mı gidiyor hemen enterin oldugu bölgeye yumrugu atıyorum
    Bazen ekrana da atasım geliyorda işte eli kesmeyim diye vurmuyorum

    Bu kadar ilgi ve alakanız için çok teşekkür ederim