Son durum:
Bu gün ürünü makroya iade etmeye gittiğim de yetkili kişi ürünü iade alırız fakat kart ödemesi olduğu için 2 ay sonra ödeme kartınıza geçer dedi.
Ve bende iade ettiğim ürün değerinde farklı ürünler alarak işi hallettim.
Bundan sonra makrodan ürün almak mı? Töbee...
Konuya yorum atan ilgilenen arkadaşlar için teşekkür ederim.