• 26-09-2015, 20:14:08
    #10
    limonluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orta topu derken hocam toplu mausemi kaldı ya ? yalnışmı anladım ?
    Hocam mouse bu, mousenin çarkı deyim
  • 26-09-2015, 20:18:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mouse bu, mousenin çarkı deyim
    heh şimdi oldu hocam beynim yanıyordu az daha
  • 26-09-2015, 20:20:58
    #12
    limonluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heh şimdi oldu hocam beynim yanıyordu az daha
    Aman ha Sen lazımsın bize, niye takıyorsun bu kadar kafana bu lanet olasıca mousenin çarkını
    Baktık olmuyor forumda satıcaz
  • 26-09-2015, 21:01:04
    #13
    iade edebilirsin fiş/fatura arkasındada zaten yazar iade koşulları genelde cep telefonu bilgisayar tarzı büyük ürünlerde iade sıkıntı yaratıyorda 35 liralık bişey için sorun olmaz
  • 26-09-2015, 21:05:32
    #14
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iade edebilirsin fiş/fatura arkasındada zaten yazar iade koşulları genelde cep telefonu bilgisayar tarzı büyük ürünlerde iade sıkıntı yaratıyorda 35 liralık bişey için sorun olmaz
    Hocam makro marketin verdiği fişin arkasında herhangi birşey yazmıyor
    acaba yarın boş boşuna orada çene çalmış mı olucam yoksa ürünü iade alıcaklarmı bilmiyorum..
  • 26-09-2015, 21:06:50
    #15
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam makro marketin verdiği fişin arkasında herhangi birşey yazmıyor

    acaba yarın boş boşuna orada çene çalmış mı olucam yoksa ürünü iade alıcaklarmı bilmiyorum..

    Tuketici haklarini iyi bildiginizi dusununce iade alirlar valla ben a101 de bile kavga cikartiyorum iade icin hakkinizi arayin sonucta memnun degilsiniz urunden


    Ayfon 6 cihazımdan tapatalk ile gönderildi
  • 26-09-2015, 21:10:07
    #16
    35 tl için uğrasma derim.iyilik bizde kalsın.
    Ya değişim yap yada eve yağ şeker al olsun bitsin.
    Mouse alacaksan da logitech al.
  • 26-09-2015, 21:14:02
    #17
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuketici haklarini iyi bildiginizi dusununce iade alirlar valla ben a101 de bile kavga cikartiyorum iade icin hakkinizi arayin sonucta memnun degilsiniz urunden


    Ayfon 6 cihazımdan tapatalk ile gönderildi
    Tüketici haklarını öyle tam olarak bilmiyorum ama iade edebilme hakkımızın oldugunu biliyorum. Artık yarın gidicez durumu izah edicez faturaya baktım şimdi az bişi silinme var faturada gerçi satan kişi ve alınan mal görünüyor sıkıntı yok


    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35 tl için uğrasma derim.iyilik bizde kalsın.
    Ya değişim yap yada eve yağ şeker al olsun bitsin.
    Mouse alacaksan da logitech al.
    İade yapmazlarsa 35 tl lik ücreti istediğim üründe kullanabilirmiyim. Gerçi para iadesi alsam çok iyi olurdu..
    Yaptık işte bi hata, everese alak dedik mındar adamı..
  • 26-09-2015, 21:16:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    İade edip, kartınıza ödeme alın...

    firma sizi değişim veya hediye çekine yönlendirecektir. Yasal hakkınız gereği kabul etmeyin...

    Çok zorlarlarsa hemen tüketici heyetine başvurun, yasal olarak ödeme yaptığınız kanala ( Kartsa kart / nakitse nakit) iade yapmak zorundalar.