HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam makro marketin verdiği fişin arkasında herhangi birşey yazmıyor

acaba yarın boş boşuna orada çene çalmış mı olucam yoksa ürünü iade alıcaklarmı bilmiyorum..

Tuketici haklarini iyi bildiginizi dusununce iade alirlar valla ben a101 de bile kavga cikartiyorum iade icin hakkinizi arayin sonucta memnun degilsiniz urunden


Ayfon 6 cihazımdan tapatalk ile gönderildi