Hocam makro marketin verdiği fişin arkasında herhangi birşey yazmıyor
acaba yarın boş boşuna orada çene çalmış mı olucam yoksa ürünü iade alıcaklarmı bilmiyorum..
Tuketici haklarini iyi bildiginizi dusununce iade alirlar valla ben a101 de bile kavga cikartiyorum iade icin

hakkinizi arayin sonucta memnun degilsiniz urunden
Ayfon 6 cihazımdan tapatalk ile gönderildi