Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuketici haklarini iyi bildiginizi dusununce iade alirlar valla ben a101 de bile kavga cikartiyorum iade icin hakkinizi arayin sonucta memnun degilsiniz urunden


Ayfon 6 cihazımdan tapatalk ile gönderildi
Tüketici haklarını öyle tam olarak bilmiyorum ama iade edebilme hakkımızın oldugunu biliyorum. Artık yarın gidicez durumu izah edicez faturaya baktım şimdi az bişi silinme var faturada gerçi satan kişi ve alınan mal görünüyor sıkıntı yok


residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 tl için uğrasma derim.iyilik bizde kalsın.
Ya değişim yap yada eve yağ şeker al olsun bitsin.
Mouse alacaksan da logitech al.
İade yapmazlarsa 35 tl lik ücreti istediğim üründe kullanabilirmiyim. Gerçi para iadesi alsam çok iyi olurdu..
Yaptık işte bi hata, everese alak dedik mındar adamı..