Hocam vallaha yarın elimden geleni yapıcam son durumu da yarın konuda belirticem.
Artık iade felan yapmıyoruz derse giderim gıda reyonuna
Gerçi makronun ürünleri iyi değil diyorlar ama alırız işte birşeyler
Ama ben nakiti almakta kararlıyım. Orada ki şikayet kutusuna atsam ne değişicek ki sorun çıktıktan sonra ben gittigim de şikayet formunu bi güzel yok ederler..
Bu o formu yok edenin tazminatsız işten atılma sebebi, bunu göze alıp yapabiliyorsa sen de müşteri hizmetlerini arayıp bu şekilde şikayetim var mağazada şikayet formu yazdım ama geri dönüş olmadı diye belirtebilirsin.
Ben inanıyorum ki kolay bir şekilde iade edebileceksin.