• 10-09-2015, 11:36:38
    #1
    Yeni bir adrese taşındım nakil talebi verdim yok altyapı yetersiz yok boş port yok bi alt pakete zorla geçirilip nakili yaptırdım. 1 eylül yani akk sıfırlandığında hız testi yaptım ve hızımın 3mb olduğunu gördüm, müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı aldılar. 10 gün sonra yani bugün 10 eylülde arayıp sorunun ankastre modem (modemden olamaz daha 1 aylık aboneyim sıfır modem eski oturduğum yerde 24 mb sorunsuz alıyordu) ve iç tesisattan olabileceğini söylediler sonra bana elit hizmet sunacağım size dedi bi an ttnet ve bu tarz bi hizmet diyerek şaşırdım ve olay çok geçmeden anlaşıldı ücretli bir hizmetmiş ekipleri gelip incelemeleri yapıyormuş şok oldum hem sorun olacak hemde sorunu ben çözeceğim ücreti ben ödeyeceğim hemde her ay 60 TL fatura ödeyeceğim
    yardımlarınızı bekliyorum ne gibi bir yol izlemem lazım tüketici hakem heyetine başvursam sonuç alırmıyım?
  • 10-09-2015, 11:45:50
    #2
    sonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bir adrese taşındım nakil talebi verdim yok altyapı yetersiz yok boş port yok bi alt pakete zorla geçirilip nakili yaptırdım. 1 eylül yani akk sıfırlandığında hız testi yaptım ve hızımın 3mb olduğunu gördüm, müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı aldılar. 10 gün sonra yani bugün 10 eylülde arayıp sorunun ankastre modem (modemden olamaz daha 1 aylık aboneyim sıfır modem eski oturduğum yerde 24 mb sorunsuz alıyordu) ve iç tesisattan olabileceğini söylediler sonra bana elit hizmet sunacağım size dedi bi an ttnet ve bu tarz bi hizmet diyerek şaşırdım ve olay çok geçmeden anlaşıldı ücretli bir hizmetmiş ekipleri gelip incelemeleri yapıyormuş şok oldum hem sorun olacak hemde sorunu ben çözeceğim ücreti ben ödeyeceğim hemde her ay 60 TL fatura ödeyeceğim
    yardımlarınızı bekliyorum ne gibi bir yol izlemem lazım tüketici hakem heyetine başvursam sonuç alırmıyım?
    Selamlar hocam. Bu hizmet nasıl bir şey? Bende 1 ay boyunca sorun yaşadım TTNET ile ve 16 mbps almam gereken hizmeti 3 mb şeklinde alıyordum. O kadar talebim, tehditlerim vs. derken 8'e yükselttiler. Şu anda 8 mbps ile kullanıyorum. Ama 16'ymış ya da 24'müş falan ''olabiliyorsa'' şu ücretli işlemi yaptırmak isterim. Tam olarak ne yapıyorlarmış ve ücret neymiş hocam? Şu an 8 mbps'ye 72 lira ödüyorum ben mesela ve sizin gibi yeni eve taşındığım için 1 aylık aboneleriyim.
  • 10-09-2015, 12:22:15
    #3
    Bende gıcık gittim geçenlerde.
    Unutmuşum iki fatura birikmiş tak diye kestiler.
    Haysiyetsizler kesmeden evvel uyarı mesajı atsanıza. Hızı geçince ekrana 3 mpbs oldu demeyi biliyorlar. Durduk yere 20 lira hizmet aç kapa saçmalığı girdi.
  • 10-09-2015, 13:22:00
    #4
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam. Bu hizmet nasıl bir şey? Bende 1 ay boyunca sorun yaşadım TTNET ile ve 16 mbps almam gereken hizmeti 3 mb şeklinde alıyordum. O kadar talebim, tehditlerim vs. derken 8'e yükselttiler. Şu anda 8 mbps ile kullanıyorum. Ama 16'ymış ya da 24'müş falan ''olabiliyorsa'' şu ücretli işlemi yaptırmak isterim. Tam olarak ne yapıyorlarmış ve ücret neymiş hocam? Şu an 8 mbps'ye 72 lira ödüyorum ben mesela ve sizin gibi yeni eve taşındığım için 1 aylık aboneleriyim.
    skypetan eklersen oradan anlatayım burdan anlatmaya kalkarsam konu dağılacak özel mesaj atarsın