Yeni bir adrese taşındım nakil talebi verdim yok altyapı yetersiz yok boş port yok bi alt pakete zorla geçirilip nakili yaptırdım. 1 eylül yani akk sıfırlandığında hız testi yaptım ve hızımın 3mb olduğunu gördüm, müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı aldılar. 10 gün sonra yani bugün 10 eylülde arayıp sorunun ankastre modem (modemden olamaz daha 1 aylık aboneyim sıfır modem eski oturduğum yerde 24 mb sorunsuz alıyordu) ve iç tesisattan olabileceğini söylediler sonra bana elit hizmet sunacağım size dedi bi an ttnet ve bu tarz bi hizmet diyerek şaşırdım

ve olay çok geçmeden anlaşıldı ücretli bir hizmetmiş ekipleri gelip incelemeleri yapıyormuş şok oldum hem sorun olacak hemde sorunu ben çözeceğim ücreti ben ödeyeceğim hemde her ay 60 TL fatura ödeyeceğim

yardımlarınızı bekliyorum ne gibi bir yol izlemem lazım tüketici hakem heyetine başvursam sonuç alırmıyım?