Selamlar hocam. Bu hizmet nasıl bir şey? Bende 1 ay boyunca sorun yaşadım TTNET ile ve 16 mbps almam gereken hizmeti 3 mb şeklinde alıyordum. O kadar talebim, tehditlerim vs. derken 8'e yükselttiler. Şu anda 8 mbps ile kullanıyorum. Ama 16'ymış ya da 24'müş falan ''olabiliyorsa'' şu ücretli işlemi yaptırmak isterim. Tam olarak ne yapıyorlarmış ve ücret neymiş hocam? Şu an 8 mbps'ye 72 lira ödüyorum ben mesela ve sizin gibi yeni eve taşındığım için 1 aylık aboneleriyim.
skypetan eklersen oradan anlatayım burdan anlatmaya kalkarsam konu dağılacak özel mesaj atarsın