Konu
Yine bir ttnet klasiği!
10-09-2015, 12:22:15
#3
Misafir
Bende gıcık gittim geçenlerde.
Unutmuşum iki fatura birikmiş tak diye kestiler.
Haysiyetsizler kesmeden evvel uyarı mesajı atsanıza. Hızı geçince ekrana 3 mpbs oldu demeyi biliyorlar. Durduk yere 20 lira hizmet aç kapa saçmalığı girdi.