Yeni bir adrese taşındım nakil talebi verdim yok altyapı yetersiz yok boş port yok bi alt pakete zorla geçirilip nakili yaptırdım. 1 eylül yani akk sıfırlandığında hız testi yaptım ve hızımın 3mb olduğunu gördüm, müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı aldılar. 10 gün sonra yani bugün 10 eylülde arayıp sorunun ankastre modem (modemden olamaz daha 1 aylık aboneyim sıfır modem eski oturduğum yerde 24 mb sorunsuz alıyordu) ve iç tesisattan olabileceğini söylediler sonra bana elit hizmet sunacağım size dedi bi an ttnet ve bu tarz bi hizmet diyerek şaşırdım

ve olay çok geçmeden anlaşıldı ücretli bir hizmetmiş ekipleri gelip incelemeleri yapıyormuş şok oldum hem sorun olacak hemde sorunu ben çözeceğim ücreti ben ödeyeceğim hemde her ay 60 TL fatura ödeyeceğim

yardımlarınızı bekliyorum ne gibi bir yol izlemem lazım tüketici hakem heyetine başvursam sonuç alırmıyım?
Selamlar hocam. Bu hizmet nasıl bir şey? Bende 1 ay boyunca sorun yaşadım TTNET ile ve 16 mbps almam gereken hizmeti 3 mb şeklinde alıyordum. O kadar talebim, tehditlerim vs. derken 8'e yükselttiler. Şu anda 8 mbps ile kullanıyorum. Ama 16'ymış ya da 24'müş falan ''olabiliyorsa'' şu ücretli işlemi yaptırmak isterim. Tam olarak ne yapıyorlarmış ve ücret neymiş hocam? Şu an 8 mbps'ye 72 lira ödüyorum ben mesela ve sizin gibi yeni eve taşındığım için 1 aylık aboneleriyim.