Yazılım Mühendisi olanlar
32
●1.688
- 06-09-2015, 19:12:24Üyeliği durdurulduyazılım muhendisligine dil ögrenmek için gidiyorsan yalnış yoldasın universitede pek bişi ogretmiyorlar
- 06-09-2015, 19:23:46Sözel derslerim çok iyidir, matematik orta derecedir ama çalıştığım zaman hakkını vereceğimi düşünüyorum.
Sözel yüzünden hukuk düşündüm ilk başlarda, lakin kazandığım ihtimalini ortaya koyarsak yeteneğim olan bilgisayar kullanımından faydalanamayacağım, çünkü ek bir kazanç sağlanması yasak. O yüzden hukuku sildim. Şuan aklımda Yazılım Mühendisliği veya dil öğrenmek için dil bölümü var. Lakin dil öğrenmek için o bölüm seçilir mi o konuda da şüpheliyim. Okullarda ki PDF'ler uyuyor, bedava maaş alıyor. O yüzden onlara gidip meslek konusu konuşulamaz diye düşünüyorum.(Kötü yola düşmeyelim sonra)
Sanırım dil öğrenmek için dil bölümüne gidilir mi isimli bir konu açmam gerekecek.
Mezun olduğum işi ve yanında bilgisayar işi yapmak için ve dil öğrenmek için dil bölümünü düşünüyorum.
Yazılım Mühendisliği üstte ki arkadaşın dediği gibi boş bir fakülteyse eğer. - 06-09-2015, 19:57:02Üniversitelerde pek bir şey öğretilmiyor onun yerine yazılım kursları çok çok daya faydalı olacaktır.
- 06-09-2015, 20:23:57Ne kadar öğretilmese de diploma için üniversite şart.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2015, 21:12:19Evet hocam haklısınız diploma konusunda. Çoğu zaten bir şey öğrenmek için değil diploma almak için gidiyor ama kendini geliştirmeyerek mezun olduğunda o diploma maalesef bir işe yaramıyor. Birde günümüzde bölüm ve kontenjan artışları da var aynı bölümden her yıl binlerce kişi mezun oluyor. Benim şahsi görüşüm üniversite diploması tek başına bir anlam ifade etmez. Kurslarla, eğitim setleriyle, stajla vs. mutlaka kendinizi geliştirmelisiniz.maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2015, 21:23:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1- Sayısal puanı ile alınıyor. Benim dönemimde 2 yerde vardı. Biri manisa(amasya da olabilir hatırlayamadım) digeri elazığ.
buda ders listesi : http://yaz.tek.firat.edu.tr/tr/node/114 - 06-09-2015, 21:31:38En basit meslek klavye (delikanlılığı) mühendisliği diploma derdi yok bişey yok dileyen herkes kolay yoldan bu mesleğe atılabiliyor, özellikle de ülkemizde çok popüler bir meslek ve her geçen gün mezun sayısı artıyor

Şaka bir yana herkes yazılım mühendisi, programlama vb şeyler öğrenmek ister ama herkes öğrenemez. Bu işe yatkınlığın varsa önce bir kendini sına bak bakayım yapabiliyor musun ondan sonra karar ver. Yarın öbür gün bıktım artık olmuyor dersen boşa zaman kaybetmiş olursun. Birde bunun sınavı var cartı var curtu var Allah sabır versin ne diyeyim, herşey bununla da bitmiyor iş için tecrübe gerekiyor referans gerekiyor ve kabiliyet gerekiyor
umarım başarırsın
- 06-09-2015, 21:32:18Üyeliği durdurulduTM 350 yapmıs bir kisi MF puanıda yaklasık 330 gibi oluyor dimi TM'den de giris yapabilir yaniGitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım dil öğrenmek için dil bölümüne gidilir mi isimli bir konu açmam gerekecek.
umarım başarırsın