Sözel derslerim çok iyidir, matematik orta derecedir ama çalıştığım zaman hakkını vereceğimi düşünüyorum.
Sözel yüzünden hukuk düşündüm ilk başlarda, lakin kazandığım ihtimalini ortaya koyarsak yeteneğim olan bilgisayar kullanımından faydalanamayacağım, çünkü ek bir kazanç sağlanması yasak. O yüzden hukuku sildim. Şuan aklımda Yazılım Mühendisliği veya dil öğrenmek için dil bölümü var. Lakin dil öğrenmek için o bölüm seçilir mi o konuda da şüpheliyim. Okullarda ki PDF'ler uyuyor, bedava maaş alıyor. O yüzden onlara gidip meslek konusu konuşulamaz diye düşünüyorum.(Kötü yola düşmeyelim sonra) Sanırım dil öğrenmek için dil bölümüne gidilir mi isimli bir konu açmam gerekecek.
Mezun olduğum işi ve yanında bilgisayar işi yapmak için ve dil öğrenmek için dil bölümünü düşünüyorum.
Yazılım Mühendisliği üstte ki arkadaşın dediği gibi boş bir fakülteyse eğer.