maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar öğretilmese de diploma için üniversite şart.
Evet hocam haklısınız diploma konusunda. Çoğu zaten bir şey öğrenmek için değil diploma almak için gidiyor ama kendini geliştirmeyerek mezun olduğunda o diploma maalesef bir işe yaramıyor. Birde günümüzde bölüm ve kontenjan artışları da var aynı bölümden her yıl binlerce kişi mezun oluyor. Benim şahsi görüşüm üniversite diploması tek başına bir anlam ifade etmez. Kurslarla, eğitim setleriyle, stajla vs. mutlaka kendinizi geliştirmelisiniz.