• 05-09-2015, 02:58:45
    #1
    Yabancı liglerin maçlarını yayınlamak yasak. Peki maç linki paylaşımı uygunsuz mudur?
  • 05-09-2015, 03:08:43
    #2
    madem helal - haram konusunda bu kadar hassassınız, bu soruyu diyanet işlerine sorarak fetva almalısınız, burda fetva verebilecek yeterlilikte biri olduğunu sanmıyorum, herkes şahsi fikrini söyleyecektir.
  • 05-09-2015, 03:16:53
    #3
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem helal - haram konusunda bu kadar hassassınız, bu soruyu diyanet işlerine sorarak fetva almalısınız, burda fetva verebilecek yeterlilikte biri olduğunu sanmıyorum, herkes şahsi fikrini söyleyecektir.
    Bu soruyu cevaplamak için ilahiyat profesörü olmaya gerek yok. O maçlar bazı ülkelerde ücretsiz izletiliyor olabilir ama Türkiye'de izlemek için ücret ödemek lazım haliyle haksız kazanç elde etmiş oluyorsunuz. Eurosport, Skysport, Foxsport vs. bu kanalların hepsi şifreli zaten ülkemizde.
  • 05-09-2015, 12:45:42
    #4
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu soruyu cevaplamak için ilahiyat profesörü olmaya gerek yok. O maçlar bazı ülkelerde ücretsiz izletiliyor olabilir ama Türkiye'de izlemek için ücret ödemek lazım haliyle haksız kazanç elde etmiş oluyorsunuz. Eurosport, Skysport, Foxsport vs. bu kanalların hepsi şifreli zaten ülkemizde.
    türkiyede izlemek için ücret ödeniyor diye haksız kazançmı oluyor?türkiyede izlemek için alınan ücret haksız ise bu durumda ne olacak?
  • 05-09-2015, 12:48:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiyede izlemek için ücret ödeniyor diye haksız kazançmı oluyor?türkiyede izlemek için alınan ücret haksız ise bu durumda ne olacak?
    haksız değil.

    Yayıncı kuruluş o maçları kanalında yayınlamak için para ödüyor. Sırf izleyenlere hizmet, hiçbir kâr amacı gütmemek için mi yayın hakkına para veriyor.
  • 05-09-2015, 12:51:47
    #6
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haksız değil.

    Yayıncı kuruluş o maçları kanalında yayınlamak için para ödüyor. Sırf izleyenlere hizmet, hiçbir kâr amacı gütmemek için mi yayın hakkına para veriyor.
    internet alemi diye birşey var,tv deki yayın hakkını aldığını farzedelim.internetten yapılan yayınlarda haksız bir kazanç göremiyorum..

    hayır benim sitem falan yok,parlamadımdasize öyle gelmiş

    tv yayın hakkını alınca yurtdışı sitelerde yapılan yayınlara müdahale edemezler diye biliyorum
  • 05-09-2015, 12:54:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet alemi diye birşey var,tv deki yayın hakkını aldığını farzedelim.internetten yapılan yayınlarda haksız bir kazanç göremiyorum..
    kesinlikle var.

    yayın hakkı alınırken ülke bazlı alım yapılır. TÜRKİYE'de o maçı yayınlama hakkı a kanalına verilmiştir. Bu kanal ve kanalın izin verdiği yerler dışında canlı olarak maçın yayınının yapılması yasaktır. KANUNEN.
  • 05-09-2015, 13:17:14
    #8
    bence maçları devlet alsın trt yayınlasın ücretsiz.
    eskiden açar trt de izlerdik hermaçı siyah beyaz... hey gidi günler.
  • 05-09-2015, 13:17:19
    #9
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet alemi diye birşey var,tv deki yayın hakkını aldığını farzedelim.internetten yapılan yayınlarda haksız bir kazanç göremiyorum..
    Sanırım sizinde canlı tv izleme siteniz var biranda parlamışsınız istediğiniz cevaplar gelmeyince hocam

    Ne olursa olsun her kanalın TELİF HAKLARI var siz onlardan izin almadan, isteğiniz yerde yayınlayın yasaktır. Buda illegal bir olay olduğundan haramdır.