zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
internet alemi diye birşey var,tv deki yayın hakkını aldığını farzedelim.internetten yapılan yayınlarda haksız bir kazanç göremiyorum..
kesinlikle var.

yayın hakkı alınırken ülke bazlı alım yapılır. TÜRKİYE'de o maçı yayınlama hakkı a kanalına verilmiştir. Bu kanal ve kanalın izin verdiği yerler dışında canlı olarak maçın yayınının yapılması yasaktır. KANUNEN.