zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkiyede izlemek için ücret ödeniyor diye haksız kazançmı oluyor?türkiyede izlemek için alınan ücret haksız ise bu durumda ne olacak?
haksız değil.

Yayıncı kuruluş o maçları kanalında yayınlamak için para ödüyor. Sırf izleyenlere hizmet, hiçbir kâr amacı gütmemek için mi yayın hakkına para veriyor.