haksız değil.
Yayıncı kuruluş o maçları kanalında yayınlamak için para ödüyor. Sırf izleyenlere hizmet, hiçbir kâr amacı gütmemek için mi yayın hakkına para veriyor.
internet alemi diye birşey var,tv deki yayın hakkını aldığını farzedelim.internetten yapılan yayınlarda haksız bir kazanç göremiyorum..
hayır benim sitem falan yok,parlamadımda

size öyle gelmiş
tv yayın hakkını alınca yurtdışı sitelerde yapılan yayınlara müdahale edemezler diye biliyorum