Bu soruyu cevaplamak için ilahiyat profesörü olmaya gerek yok. O maçlar bazı ülkelerde ücretsiz izletiliyor olabilir ama Türkiye'de izlemek için ücret ödemek lazım haliyle haksız kazanç elde etmiş oluyorsunuz. Eurosport, Skysport, Foxsport vs. bu kanalların hepsi şifreli zaten ülkemizde.
türkiyede izlemek için ücret ödeniyor diye haksız kazançmı oluyor?türkiyede izlemek için alınan ücret
haksız ise bu durumda ne olacak?