http://www.512mb.org/hakkimda
Kardeşim şu yazına gözattım, yazıların idare eder ama cümleleri çok fazla ayrıntıyla donattığın için akıcılığını kaybediyor.
Anlatmak istediğim şu;
"Ben şu an bulunduğunuz sitenin sahibi yani başka bir deyişle vıdı vıdı" yerine "Ben Berat, burada size kendimden bahsedeceğim. Sitenin kurucu yazarıyım, dolayısıyla hakkımda kısmında kendimi ifade etmemin doğru olduğunu düşünüyorum." tarzı cümle yapılarıyla akıcılık sağlayabilirsin.
Diğer yazılarını okumadım, fırsat bulursam bakarım.
Oyumu idare eder olarak kullanıyorum, başarılar.