Anket Yazılar Nasıl ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 7
Yazılar Nasıl ?
Yazılar Mükemmel
%14,29 (1 Oy)
Yazılar İdare Eder
%57,14 (4 Oy)
Yazılar Kötü
%14,29 (1 Oy)
Tavsiyem şu ... (Konuya Yorum atarsanız sevinirim.)
%14,29 (1 Oy)
  • 16-07-2015, 00:36:27
    #1
    Merhabalar, kişisel blog açtım bildiğiniz gibi, bilmiyor olabilirsiniz de Yazdığım yazılar okunaklı mı yani okunması zevkli mi, anlaşılır mı, akıcı mı ? Onları öğrenmek istiyorum. Bu konu da yardımcı olursanız sevinirim

    Site : http://www.512mb.org/

    Bana önerdiğiniz bir şey varsa yorum olarak gönderebilirsiniz.

    İyi Günler!
  • 16-07-2015, 00:42:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://www.512mb.org/hakkimda

    Kardeşim şu yazına gözattım, yazıların idare eder ama cümleleri çok fazla ayrıntıyla donattığın için akıcılığını kaybediyor.

    Anlatmak istediğim şu;
    "Ben şu an bulunduğunuz sitenin sahibi yani başka bir deyişle vıdı vıdı" yerine "Ben Berat, burada size kendimden bahsedeceğim. Sitenin kurucu yazarıyım, dolayısıyla hakkımda kısmında kendimi ifade etmemin doğru olduğunu düşünüyorum." tarzı cümle yapılarıyla akıcılık sağlayabilirsin.

    Diğer yazılarını okumadım, fırsat bulursam bakarım.

    Oyumu idare eder olarak kullanıyorum, başarılar.
  • 16-07-2015, 00:46:57
    #3
    Brook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.512mb.org/hakkimda

    Kardeşim şu yazına gözattım, yazıların idare eder ama cümleleri çok fazla ayrıntıyla donattığın için akıcılığını kaybediyor.

    Anlatmak istediğim şu;
    "Ben şu an bulunduğunuz sitenin sahibi yani başka bir deyişle vıdı vıdı" yerine "Ben Berat, burada size kendimden bahsedeceğim. Sitenin kurucu yazarıyım, dolayısıyla hakkımda kısmında kendimi ifade etmemin doğru olduğunu düşünüyorum." tarzı cümle yapılarıyla akıcılık sağlayabilirsin.

    Diğer yazılarını okumadım, fırsat bulursam bakarım.

    Oyumu idare eder olarak kullanıyorum, başarılar.
    Teşekkür ederim. Önerinizi dikkate alacağım
  • 16-07-2015, 00:47:20
    #4
    Yaz tatili planlarınızı okudum ama kısa bir yazı olmasına rağmen hiç akmadı.
    Okuyucuların merak etmeyeceği ve ilgilenmeyeceği bir konu, pek de ilginç olmayan bir dil ile anlatılmış.
    Bir tanesi olmuş olsa okutabilir belki kendimi ama günlük gibi geldi bana.
    Yine de bir yerden başlamak iyidir elbette.
  • 16-07-2015, 00:51:10
    #5
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaz tatili planlarınızı okudum ama kısa bir yazı olmasına rağmen hiç akmadı.
    Okuyucuların merak etmeyeceği ve ilgilenmeyeceği bir konu, pek de ilginç olmayan bir dil ile anlatılmış.
    Bir tanesi olmuş olsa okutabilir belki kendimi ama günlük gibi geldi bana.
    Yine de bir yerden başlamak iyidir elbette.
    Zaten günlük gibi tutmayı planlıyorum. Yaş çoğaldıkça yazıları okuyup anıları tazelemek istiyorum.

    Teşekkürler
  • 16-07-2015, 00:53:48
    #6
    Oncelikle sitenin domaini bana bir download sitesini anımsattı. Bunun dışında yazılarında devrik cümleler kurmak yerine daha basit ve anlaşılır cümleler kullanman okuyucular için daha yararlı olacaktır. Siteye mobilden giriş yaptım ve mobil tema daha şık olabilirdi. Yazılarında kullandığın gifler hoş duruyor.

    Şimdilik benim yorumum bunlar. İyi forumlar.
  • 16-07-2015, 00:56:11
    #7
    SamsOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oncelikle sitenin domaini bana bir download sitesini anımsattı. Bunun dışında yazılarında devrik cümleler kurmak yerine daha basit ve anlaşılır cümleler kullanman okuyucular için daha yararlı olacaktır. Siteye mobilden giriş yaptım ve mobil tema daha şık olabilirdi. Yazılarında kullandığın gifler hoş duruyor.

    Şimdilik benim yorumum bunlar. İyi forumlar.
    Domain'in bende hikayesi var ondan böyle bir domaini kullanmayı istedim Devrik cümleleri aslında bilerek kuruyorum. Temayı daha responsive yapmadım. Fırsat bulduğum zaman ancak bu temayı yapabildim. Yakın zamanda responsive de gerçekleşecek Gifleri bir çok kişi sevdi onu da kullanıyorum öyle

    Teşekkürler, önerilerin için
  • 16-07-2015, 00:57:57
    #8
    Devrik cümleler fazla yer almış hocam yazılarında gerisini pek kontrol etme vaktim olmadı ama yazı içlerinde ki gif ler çok hoşuma gitti.
  • 16-07-2015, 00:59:36
    #9
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devrik cümleler fazla yer almış hocam yazılarında gerisini pek kontrol etme vaktim olmadı ama yazı içlerinde ki gif ler çok hoşuma gitti.
    Bir daha ki yazılar da devrik cümle kurmayı unutuyorum öylese GİFlere olan ilgiyi sevdim

    Teşekkürler yorumunuz için