RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devrik cümleler fazla yer almış hocam yazılarında gerisini pek kontrol etme vaktim olmadı ama yazı içlerinde ki gif ler çok hoşuma gitti.
Bir daha ki yazılar da devrik cümle kurmayı unutuyorum öylese GİFlere olan ilgiyi sevdim

Teşekkürler yorumunuz için