Merhabalar, kişisel blog açtım bildiğiniz gibi, bilmiyor olabilirsiniz de Yazdığım yazılar okunaklı mı yani okunması zevkli mi, anlaşılır mı, akıcı mı ? Onları öğrenmek istiyorum. Bu konu da yardımcı olursanız sevinirim

Site : http://www.512mb.org/

Bana önerdiğiniz bir şey varsa yorum olarak gönderebilirsiniz.

İyi Günler!