Merhabalar, kişisel blog açtım bildiğiniz gibi, bilmiyor olabilirsiniz de

Yazdığım yazılar okunaklı mı yani okunması zevkli mi, anlaşılır mı, akıcı mı ? Onları öğrenmek istiyorum. Bu konu da yardımcı olursanız sevinirim
Site :
http://www.512mb.org/
Bana önerdiğiniz bir şey varsa yorum olarak gönderebilirsiniz.
İyi Günler!