Oncelikle sitenin domaini bana bir download sitesini anımsattı. Bunun dışında yazılarında devrik cümleler kurmak yerine daha basit ve anlaşılır cümleler kullanman okuyucular için daha yararlı olacaktır. Siteye mobilden giriş yaptım ve mobil tema daha şık olabilirdi. Yazılarında kullandığın gifler hoş duruyor.
Şimdilik benim yorumum bunlar. İyi forumlar.
Domain'in bende hikayesi var ondan böyle bir domaini kullanmayı istedim

Devrik cümleleri aslında bilerek kuruyorum. Temayı daha responsive yapmadım. Fırsat bulduğum zaman ancak bu temayı yapabildim. Yakın zamanda responsive de gerçekleşecek

Gifleri bir çok kişi sevdi onu da kullanıyorum öyle
Teşekkürler, önerilerin için