Yaz tatili planlarınızı okudum ama kısa bir yazı olmasına rağmen hiç akmadı.
Okuyucuların merak etmeyeceği ve ilgilenmeyeceği bir konu, pek de ilginç olmayan bir dil ile anlatılmış.
Bir tanesi olmuş olsa okutabilir belki kendimi ama günlük gibi geldi bana.
Yine de bir yerden başlamak iyidir elbette.