• 05-07-2015, 16:04:12
    #46
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen dırdırınla karşındakini öldürürsün , suçlu gördüğün git mahkemeye ver diyor kromozom sayında sıkıntı mı var ? ergen diyor birde : ) sana janjanlı cevaplar vermek isterdim fakat iz bırakmak istemiyorum yorma kıt kanaat beynini de mahkemeye hayde bir iki bir iki.
    kankanı korumak için boşuna çabalama, o yazdığın kıt kanaat beyin lafı yüzünden umarım forumda ceza alırsın.

    Yağcılarda in sen.
  • 05-07-2015, 16:10:28
    #47
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kankanı korumak için boşuna çabalama, o yazdığın kıt kanaat beyin lafı yüzünden umarım forumda ceza alırsın.

    Yağcılarda in sen.
    kanka mı ? Şu mubarek gün oruç ağız hakkıma girme , boş vaktini burada boş beleş yorumlar yaparak mı geçirmeye çalışıyorsun anlamadım ama hoşuna gidiyor sanırım sakız gibi herşeyi uzatmak.

    Anlamada problem çektiğin aşikar ? Suçlu varsaydıgın mahkemeye ver diyor mahkemeye anlamıyor musun ?

    Al sunucundan loglari git ver mahkemeye çeksin cezasını daha ne burada aşağı yukarı yapıyorsun ? Ya da tam olarak burada ne istiyorsun söyle de onu anlayalım .
  • 05-07-2015, 16:14:00
    #48
    sen neden rahatsız oldun da kankalarını savunmaya geçtin ve hakaret ederek savunuyosun. (: git işine çocuk. Bu benim meselem, istediğimi yazarım seni ilgilendiren nedir? Seni bağlayan nedir? Var bi görmediğimiz bağ ya, çıkar ortaya. Kendini yaktığınla kalırsın. Kankan için alanen küfür ediyorsun, bu sadece sanal dünya da değil gerçek dünya için de suç farkında olman gerekir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:14:00 -->-> Daha önceki mesaj 16:12:42 --

    Senin tutacağın orucu BUDA bile kabul etmez, burada tanımadığın insan için tanımadığın insana alalane küfür edecek kadar bi insansın. Kankanı savunma diyorum, insan kankası için küfür eder kavga eder ama sen kanka da değil diyosun o zaman sen neden ortaya atladın? Ucu sana dokunan bi durum mu var?
  • 05-07-2015, 16:14:01
    #49
    @dmrts; bence çok abartılı bir şekilde bakıyorsunuz olaya.
    Arkadaş uzatmayın mahkemeye gidin diyor bence de uzatılmamalı. Şüphelendiğiniz birisi varsa onu da dosyaya dahil ederek şikayetçi olabilirsiniz.

    Oruç oruç kalp kırmaya gerek yok bence.
  • 05-07-2015, 16:15:44
    #50
    Kr4nZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @dmrts; bence çok abartılı bir şekilde bakıyorsunuz olaya.
    Arkadaş uzatmayın mahkemeye gidin diyor bence de uzatılmamalı. Şüphelendiğiniz birisi varsa onu da dosyaya dahil ederek şikayetçi olabilirsiniz.

    Oruç oruç kalp kırmaya gerek yok bence.
    küfür ederek söylüyor?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:15:44 -->-> Daha önceki mesaj 16:15:05 --

    ayrıca mahkemeye gidildi, ben forumda ortaya çıkan nciklerin buradan uzaklaşmasını istiyorum. kankaları savunmaya geçiyor, ne iş?
  • 05-07-2015, 16:17:04
    #51
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küfür ederek söylüyor?
    Küfür ettiğini görmedim ben açıkcası.
    Alaylı bir tarz ile yazmış. Bu @JustRulz; arkadaşın ayıbı.

    Fakat uzatılmamalı.
    Bu gidişle ikiniz de ceza yiyeceksiniz. İkinizin de eline geçen bir şey olmayacak zaman kaybedeceksiniz.
  • 05-07-2015, 16:19:42
    #52
    Kr4nZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfür ettiğini görmedim ben açıkcası.
    Alaylı bir tarz ile yazmış. Bu @JustRulz; arkadaşın ayıbı.

    Fakat uzatılmamalı.
    Bu gidişle ikiniz de ceza yiyeceksiniz. İkinizin de eline geçen bir şey olmayacak zaman kaybedeceksiniz.
    Kromozon sayında skıntı mı var? bu bir küfürdür.

    Kıt beyinli bu bir küfürdür.

    Alanen haraket etmek forumda artık serbest mi oldu?


    profil: https://www.r10.net/members/33774-justrulz.html


    hakaret ettiği yer: https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1070615050




    Hakkında açılan şikayet konusu: https://www.r10.net/sikayetim-var/146...post1070615062


    Biraz edep bilin, hakkı yenmiş birine küfür etmeyecek kadar en azından.
  • 05-07-2015, 16:20:02
    #53
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen neden rahatsız oldun da kankalarını savunmaya geçtin ve hakaret ederek savunuyosun. (: git işine çocuk. Bu benim meselem, istediğimi yazarım seni ilgilendiren nedir? Seni bağlayan nedir? Var bi görmediğimiz bağ ya, çıkar ortaya. Kendini yaktığınla kalırsın. Kankan için alanen küfür ediyorsun, bu sadece sanal dünya da değil gerçek dünya için de suç farkında olman gerekir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:14:00 -->-> Daha önceki mesaj 16:12:42 --

    Senin tutacağın orucu BUDA bile kabul etmez, burada tanımadığın insan için tanımadığın insana alalane küfür edecek kadar bi insansın. Kankanı savunma diyorum, insan kankası için küfür eder kavga eder ama sen kanka da değil diyosun o zaman sen neden ortaya atladın? Ucu sana dokunan bi durum mu var?
    Küfür nerede ?
    İnsan kankası için küfür eder kavga eder demişsin - ben kimse için küfür etmem ( senin durumun böyle ise ve doğruların bu yönde ise bilemem herkesi kendinle aynı kefeye koyma )
    Oruc kabul olunur olunmaz onu Allah bilir aciz kullarına bunu değerlendirme yetkisini verdiğini hatırlamıyorum.
    Ortaya atlamak ? Burası bir forum anlama sorunun var biliyorum ama tekrar ediyorum burası bir forum ve herkes kendi görüşlerini istediği gibi yazabilir , senin konunda seni yeren birşeyler yazılmadığında ya da senin dogrunu desteklemeyen biri olmadiğinda cephe alman zaten nasıl bir düşünce yapısına sahip olduğunun açık göstergesidir , ben tartıştığın adamı da seni de tanımam etmem lastik gibi uzattığın konu da suçlu varsaydığın şikayet et diyor sen burada hala zır zır konuşuyorsun ne yapmaya çaliştiğini açık açık söyle de ona göre hareket etsin insanlar : ) keza şundan emin olabilirsin sırf sen istedin diye burada kimse ceza almaz.
    Çocuk vb yakıştırmalarına da bir an önce son vermeni rica ediyorum , yaşına hürmeten ( 2 yıl ) daha sert ihtamlarda bulunmamak için kendimi zorladiğimi bilmenizi isterim.
  • 05-07-2015, 16:21:44
    #54
    Size göre bir küfür olabilir fakat bence değil.
    Mesajını report edebilirsiniz bu kadar yaygara çıkarmanın anlamı yok bence. Bayan olduğunuz için onun biraz daha saygılı olması lazımdı. Siz daha kırılgan yapıdasınız. Ama dediğim gibi report edin gerekli ceza verilecektir bu kadar büyütmenin manası yok bence.