Küfür ettiğini görmedim ben açıkcası.
Alaylı bir tarz ile yazmış. Bu
@JustRulz; arkadaşın ayıbı.
Fakat uzatılmamalı.
Bu gidişle ikiniz de ceza yiyeceksiniz. İkinizin de eline geçen bir şey olmayacak zaman kaybedeceksiniz.
Kromozon sayında skıntı mı var? bu bir küfürdür.
Kıt beyinli bu bir küfürdür.
Alanen haraket etmek forumda artık serbest mi oldu?
profil:
https://www.r10.net/members/33774-justrulz.html
hakaret ettiği yer:
https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1070615050
Hakkında açılan şikayet konusu:
https://www.r10.net/sikayetim-var/146...post1070615062
Biraz edep bilin, hakkı yenmiş birine küfür etmeyecek kadar en azından.