sen neden rahatsız oldun da kankalarını savunmaya geçtin ve hakaret ederek savunuyosun. (: git işine çocuk. Bu benim meselem, istediğimi yazarım seni ilgilendiren nedir? Seni bağlayan nedir? Var bi görmediğimiz bağ ya, çıkar ortaya. Kendini yaktığınla kalırsın. Kankan için alanen küfür ediyorsun, bu sadece sanal dünya da değil gerçek dünya için de suç farkında olman gerekir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:14:00 -->-> Daha önceki mesaj 16:12:42 --
Senin tutacağın orucu BUDA bile kabul etmez, burada tanımadığın insan için tanımadığın insana alalane küfür edecek kadar bi insansın. Kankanı savunma diyorum, insan kankası için küfür eder kavga eder ama sen kanka da değil diyosun o zaman sen neden ortaya atladın? Ucu sana dokunan bi durum mu var?