Kr4nZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@dmrts; bence çok abartılı bir şekilde bakıyorsunuz olaya.
Arkadaş uzatmayın mahkemeye gidin diyor bence de uzatılmamalı. Şüphelendiğiniz birisi varsa onu da dosyaya dahil ederek şikayetçi olabilirsiniz.

Oruç oruç kalp kırmaya gerek yok bence.
küfür ederek söylüyor?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:15:44 -->-> Daha önceki mesaj 16:15:05 --

ayrıca mahkemeye gidildi, ben forumda ortaya çıkan nciklerin buradan uzaklaşmasını istiyorum. kankaları savunmaya geçiyor, ne iş?