dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kankanı korumak için boşuna çabalama, o yazdığın kıt kanaat beyin lafı yüzünden umarım forumda ceza alırsın.

Yağcılarda in sen.
kanka mı ? Şu mubarek gün oruç ağız hakkıma girme , boş vaktini burada boş beleş yorumlar yaparak mı geçirmeye çalışıyorsun anlamadım ama hoşuna gidiyor sanırım sakız gibi herşeyi uzatmak.

Anlamada problem çektiğin aşikar ? Suçlu varsaydıgın mahkemeye ver diyor mahkemeye anlamıyor musun ?

Al sunucundan loglari git ver mahkemeye çeksin cezasını daha ne burada aşağı yukarı yapıyorsun ? Ya da tam olarak burada ne istiyorsun söyle de onu anlayalım .