kankanı korumak için boşuna çabalama, o yazdığın kıt kanaat beyin lafı yüzünden umarım forumda ceza alırsın.
Yağcılarda in sen.
kanka mı ? Şu mubarek gün oruç ağız hakkıma girme , boş vaktini burada boş beleş yorumlar yaparak mı geçirmeye çalışıyorsun anlamadım ama hoşuna gidiyor sanırım sakız gibi herşeyi uzatmak.
Anlamada problem çektiğin aşikar ? Suçlu varsaydıgın mahkemeye ver diyor mahkemeye anlamıyor musun ?
Al sunucundan loglari git ver mahkemeye çeksin cezasını daha ne burada aşağı yukarı yapıyorsun ? Ya da tam olarak burada ne istiyorsun söyle de onu anlayalım .