Uçak El bagajı hakkında
7
●347
- 17-06-2015, 23:28:42Müşteri hizmetleri cevap vermiş geçmiş bence öylesine.Pnomed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiye kadar her uçağa bindiğimde mutlaka çantamda yiyecek şeyler olurdu.
El kreminin dahi sıkıntı olduğu oldu ama yiyeceğe kimse bir şey demiyor. - 18-06-2015, 01:17:57pegasusla konuştum yanına alamazsın dediler.sanırım oradaki görevlinin insiyatifine bağlıchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çağrı merkezi cevap verdi ama hiç bir konuda bilgisi yoktu.ne sorduysam bir dakika danışayım dedi 11 dakikalık konuşmada 7-8 dakika müzik dinledim.20 tl boş yere fatura kabarcak.böyle saçma bir sistem olurmu ya.bir daha pegasustan bilet almıyacağım.Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-06-2015, 01:19:47Ben de hiç sevmem Pegasus'u.Pnomed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerinin ücretli olduğunu bilmiyordum ama mümkün oldukça Anadolu Jet'i tercih ediyorum.