• 17-06-2015, 22:20:24
    #1
    Uçak el bagajı olarak hediye olarak kutu içinde kuru pasta götürebilirmiyiz?Bilgi sahibi bir arkadaş bilgilendirse çok sevinirim.
  • 17-06-2015, 22:22:11
    #2
    Götürürsünüz, hiç sıkıntı olmaz.
  • 17-06-2015, 22:41:31
    #3
    sadece sıvı şeyler götüremezsin parfüm vs. de yasak kuru pasta sıkıntı olmaz.
  • 17-06-2015, 23:26:46
    #4
    Cevaplar için teşekkürler. aradım yanına alamazsın.sorumluluğu alırsan alt bagaj olan valizin içine koyabilirsin dediler.Çok ilginç.ayrıca belirteyim yıl olmuş 2015 pegasus hala çağrı merkezini dakikası 1.5 tl ye bağlıyorlar.
  • 17-06-2015, 23:28:42
    #5
    Pnomed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplar için teşekkürler. aradım yanına alamazsın.sorumluluğu alırsan alt bagaj olan valizin içine koyabilirsin dediler.Çok ilginç.ayrıca belirteyim yıl olmuş 2015 pegasus hala çağrı merkezini dakikası 1.5 tl ye bağlıyorlar.
    Müşteri hizmetleri cevap vermiş geçmiş bence öylesine.
    Şimdiye kadar her uçağa bindiğimde mutlaka çantamda yiyecek şeyler olurdu.
    El kreminin dahi sıkıntı olduğu oldu ama yiyeceğe kimse bir şey demiyor.
  • 17-06-2015, 23:30:02
    #6
    sıvı içecekler harici götürebilirsiniz. sorun olmaz. fakat fazla sarsmayın götürürken
  • 18-06-2015, 01:17:57
    #7
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıvı içecekler harici götürebilirsiniz. sorun olmaz. fakat fazla sarsmayın götürürken
    pegasusla konuştum yanına alamazsın dediler.sanırım oradaki görevlinin insiyatifine bağlı

    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetleri cevap vermiş geçmiş bence öylesine.
    Şimdiye kadar her uçağa bindiğimde mutlaka çantamda yiyecek şeyler olurdu.
    El kreminin dahi sıkıntı olduğu oldu ama yiyeceğe kimse bir şey demiyor.
    çağrı merkezi cevap verdi ama hiç bir konuda bilgisi yoktu.ne sorduysam bir dakika danışayım dedi 11 dakikalık konuşmada 7-8 dakika müzik dinledim.20 tl boş yere fatura kabarcak.böyle saçma bir sistem olurmu ya.bir daha pegasustan bilet almıyacağım.
  • 18-06-2015, 01:19:47
    #8
    Pnomed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pegasusla konuştum yanına alamazsın dediler.sanırım oradaki görevlinin insiyatifine bağlı



    çağrı merkezi cevap verdi ama hiç bir konuda bilgisi yoktu.ne sorduysam bir dakika danışayım dedi 11 dakikalık konuşmada 7-8 dakika müzik dinledim.20 tl boş yere fatura kabarcak.böyle saçma bir sistem olurmu ya.bir daha pegasustan bilet almıyacağım.
    Ben de hiç sevmem Pegasus'u.
    Müşteri hizmetlerinin ücretli olduğunu bilmiyordum ama mümkün oldukça Anadolu Jet'i tercih ediyorum.