Pnomed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pegasusla konuştum yanına alamazsın dediler.sanırım oradaki görevlinin insiyatifine bağlı



çağrı merkezi cevap verdi ama hiç bir konuda bilgisi yoktu.ne sorduysam bir dakika danışayım dedi 11 dakikalık konuşmada 7-8 dakika müzik dinledim.20 tl boş yere fatura kabarcak.böyle saçma bir sistem olurmu ya.bir daha pegasustan bilet almıyacağım.
Ben de hiç sevmem Pegasus'u.
Müşteri hizmetlerinin ücretli olduğunu bilmiyordum ama mümkün oldukça Anadolu Jet'i tercih ediyorum.