chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıvı içecekler harici götürebilirsiniz. sorun olmaz. fakat fazla sarsmayın götürürken
pegasusla konuştum yanına alamazsın dediler.sanırım oradaki görevlinin insiyatifine bağlı

Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetleri cevap vermiş geçmiş bence öylesine.
Şimdiye kadar her uçağa bindiğimde mutlaka çantamda yiyecek şeyler olurdu.
El kreminin dahi sıkıntı olduğu oldu ama yiyeceğe kimse bir şey demiyor.
çağrı merkezi cevap verdi ama hiç bir konuda bilgisi yoktu.ne sorduysam bir dakika danışayım dedi 11 dakikalık konuşmada 7-8 dakika müzik dinledim.20 tl boş yere fatura kabarcak.böyle saçma bir sistem olurmu ya.bir daha pegasustan bilet almıyacağım.