Cevaplar için teşekkürler. aradım yanına alamazsın.sorumluluğu alırsan alt bagaj olan valizin içine koyabilirsin dediler.Çok ilginç.ayrıca belirteyim yıl olmuş 2015 pegasus hala çağrı merkezini dakikası 1.5 tl ye bağlıyorlar.