Cevaplar için teşekkürler. aradım yanına alamazsın.sorumluluğu alırsan alt bagaj olan valizin içine koyabilirsin dediler.Çok ilginç.ayrıca belirteyim yıl olmuş 2015 pegasus hala çağrı merkezini dakikası 1.5 tl ye bağlıyorlar.
Müşteri hizmetleri cevap vermiş geçmiş bence öylesine.
Şimdiye kadar her uçağa bindiğimde mutlaka çantamda yiyecek şeyler olurdu.
El kreminin dahi sıkıntı olduğu oldu ama yiyeceğe kimse bir şey demiyor.