• 14-05-2015, 17:12:12
    #1
    Merhaba r10'na login olunca

    Hoş geldin, @grafiemo; diyor

    ama konulara girince kendi nickim geliyor genel bir sorunmu var?

    Deminde Uflee diye arkadaş çıktı :S
  • 14-05-2015, 17:23:19
    #3
    Az önce bir konuda da söylendi, düzeldi dediler ama bende yine ara sıra gel-git yapıyor biraz daha bekleyelim düzelir..

    Bu arada sürekli farklı hesap çıkıyor, bir "radmin"e denk gelirsem tamamdır
  • 14-05-2015, 17:31:32
    #4
    JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir konuda da söylendi, düzeldi dediler ama bende yine ara sıra gel-git yapıyor biraz daha bekleyelim düzelir..

    Bu arada sürekli farklı hesap çıkıyor, bir "radmin"e denk gelirsem tamamdır
    sayfayı yenilemem valla
  • 14-05-2015, 17:32:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    konu açamıyorum bu sorundan sonra block yedim.
  • 14-05-2015, 17:32:35
    #6
    Bu sıralarda r10 beni iyi korkutuyor.
    Hesabım falan çalındı zannettim.
  • 14-05-2015, 17:38:47
    #7
    Bende diyorum şirkette kim benim bilgisayarımı kullanıyor
  • 15-05-2015, 16:37:31
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AlbertDeSalvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba r10'na login olunca

    Hoş geldin, @grafiemo; diyor

    ama konulara girince kendi nickim geliyor genel bir sorunmu var?

    Deminde Uflee diye arkadaş çıktı :S
    O kişi benim neler oluyor
  • 15-05-2015, 17:38:55
    #9
    grafiemo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kişi benim neler oluyor
    Dün yaklaşık tüm userlerde sizin profil ile giriş yapılmış gösterdi hocam

    Cloudflare yüzünden dedik noluyor