Merhaba r10'na login olunca
Hoş geldin, @grafiemo; diyor
ama konulara girince kendi nickim geliyor genel bir sorunmu var?
Deminde Uflee diye arkadaş çıktı :S
r10 Login Sorunu ?
9
●624
- 14-05-2015, 17:12:12
- 14-05-2015, 17:31:32JackkerL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayfayı yenilemem valla
- 15-05-2015, 16:37:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O kişi benim neler oluyorAlbertDeSalvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2015, 17:38:55Dün yaklaşık tüm userlerde sizin profil ile giriş yapılmış gösterdi hocamgrafiemo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Cloudflare yüzünden dedik noluyor