Konu
r10 Login Sorunu ?
14-05-2015, 17:31:32
#4
ahmetcem96
JackkerL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Az önce bir konuda da söylendi, düzeldi dediler ama bende yine ara sıra gel-git yapıyor biraz daha bekleyelim düzelir..
Bu arada sürekli farklı hesap çıkıyor, bir "radmin"e denk gelirsem tamamdır
sayfayı yenilemem valla