Konu
r10 Login Sorunu ?
14-05-2015, 17:23:19
#3
JackkerL
Az önce bir konuda da söylendi, düzeldi dediler ama bende yine ara sıra gel-git yapıyor biraz daha bekleyelim düzelir..
Bu arada sürekli farklı hesap çıkıyor, bir "radmin"e denk gelirsem tamamdır