Az önce bir konuda da söylendi, düzeldi dediler ama bende yine ara sıra gel-git yapıyor biraz daha bekleyelim düzelir..

Bu arada sürekli farklı hesap çıkıyor, bir "radmin"e denk gelirsem tamamdır