Konu
r10 Login Sorunu ?
14-05-2015, 17:12:12
#1
AlbertDeSalvo
Merhaba r10'na login olunca
Hoş geldin,
@
grafiemo
; diyor
ama konulara girince kendi nickim geliyor genel bir sorunmu var?
Deminde Uflee diye arkadaş çıktı :S