Konu
r10 Login Sorunu ?
15-05-2015, 16:37:31
#8
grafiemo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
AlbertDeSalvo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba r10'na login olunca
Hoş geldin,
@
grafiemo
; diyor
ama konulara girince kendi nickim geliyor genel bir sorunmu var?
Deminde Uflee diye arkadaş çıktı :S
O kişi benim neler oluyor