AlbertDeSalvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba r10'na login olunca

Hoş geldin, @grafiemo; diyor

ama konulara girince kendi nickim geliyor genel bir sorunmu var?

Deminde Uflee diye arkadaş çıktı :S
O kişi benim neler oluyor