başım dertte lutfen yardim edermisiniz ? r10+
31
●2.291
- 04-05-2015, 17:00:31s.a sorum 3-4 ay once internetten bir fotoğraf makinasi alicaktim r10'dan proje adinda bir adamla tanistim adam kredi kartinda maxipuan olduğunu size indirim yanlis hatirlamiyorsam 100 lirayi gecik bir indirim yapacagini soyledi bende benimle beraber 3-4 kisiye daha boyle alisveris yaptigini gorunce inandim adama bir alisveris sitesindeki uyeligimi verdim makinanin faturasi benim uzerime kesilsin diye bilgilerimi verdim ad soyad adres bilgi felan.. fakat sonra ogrendim ki adam çalinti kartla yapmis alisverisi sonra site fotoğraf makinasi elime ulasmadan siparisi iptal edip kart sahibine ucreti iade etmis buraya kadar giden sadece paramdi sonrasinda beni ifadeye cagirdilar gittim olani biteni anlattim karttan benim adima adresime alisveris yapildigi icin internetten banka yada kredi karti dolandiriciligi sucundan 15 gun once dava acildigini duydum eve tebligat gitmis ogrenciyim baska bir ilde tebligati alamadim e-devletten baktim eylul ayinda durusmam var gozukuyor sanik sifatiyla ne yapmam gerekir ceza yermiyim ne yerim aciklarmisiniz allah rizasi icin finallerime az kaldi kafam hep bu durumda durup dururken hem dolandirildim hemde sanik oldum yardim edermisiniz yol gosterirmisiniz ?
- 04-05-2015, 19:24:35Allah kolaylık versin kardeşim, geçmiş olsun..
Alışverişi senin yapmadığına dair illa bir kanıt ortaya çıkacaktır, gerek alış veriş yapılan bilgisayar ip'si gerekse başka yollar aranır, umarım daha fazla kafan ağrımadan hallolur. O kişiyle zamanında yaptığın görüşmelerin bi şekilde kaydını bulman lazım ama ilk önce - 04-05-2015, 19:27:57Hocam bu sekilde ve daha ayrintili birde avukat talep etmiyorumu secmisim simdi barodan avukat dami isteyemem

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:27:57 -->-> Daha önceki mesaj 19:25:44 --
Hocam skypeden gorusmustuk onlarin hepsinin resmini cekmisim ss aldim kanitim bundan ibaretUbeydullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2015, 19:39:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Avukat tutup oara vermeyin. Büyük ihtimale ağır ceza mahkemesi değil de sulh ceza mahkemesidir. Yani ceza alsanız bile para cezası olur. Avukat tutsanızda bir delil olmadıkça yine işe yaramaz. Tabi Kanunları daha Detaylı bildikleri için güzel bir savunma hazırlayabilir. Zaten mağdur edilen kişiler farklı illerde ikamet ediyorsa hakim sizi anlayacaktır. Her şeyi akışına bırakın zaten çok acil bir durum olsa polis sizi alır ve savcıya götürürdü. Kısacası pek meraklancak bir durum değil. Siz kendinizi derse verin.Yaqamoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2015, 19:48:33Üyeliği durdurulduelinizde konuşma kayıtlarınız varsa bir sıkıntı cıkmaz.
zaten ilk olarak alışveriş sitesinden alışveriş yapılan pc ip ve log kayıtları vs istenecektir dogal olarak girerler bakarlar uzmanlar inceler alışveriş nereden yapılmış siz neredesiniz
vs. vs. bişey cıkmaz yani param gitti diyorsunuz adama nakitmi gönderdiniz nakit filan gönderdiyseniz adama banka hesaplarınızdan buna dair tek bir kayıt dahi fazlası ile yeter size kafanız rahat olsun.
daha önce bir vukuat gecmişiniz yoksa zaten öyle hapis mapis ceza vermezler
en fazla 3-5 yüz lira para cezası verirler oda en kötü ihtimalde sen suclu bulunursan yani
