elinizde konuşma kayıtlarınız varsa bir sıkıntı cıkmaz.
zaten ilk olarak alışveriş sitesinden alışveriş yapılan pc ip ve log kayıtları vs istenecektir dogal olarak girerler bakarlar uzmanlar inceler alışveriş nereden yapılmış siz neredesiniz
vs. vs. bişey cıkmaz yani param gitti diyorsunuz adama nakitmi gönderdiniz nakit filan gönderdiyseniz adama banka hesaplarınızdan buna dair tek bir kayıt dahi fazlası ile yeter size kafanız rahat olsun.
daha önce bir vukuat gecmişiniz yoksa zaten öyle hapis mapis ceza vermezler
en fazla 3-5 yüz lira para cezası verirler oda en kötü ihtimalde sen suclu bulunursan yani