Yaqamoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s.a sorum 3-4 ay once internetten bir fotoğraf makinasi alicaktim r10'dan proje adinda bir adamla tanistim adam kredi kartinda maxipuan olduğunu size indirim yanlis hatirlamiyorsam 100 lirayi gecik bir indirim yapacagini soyledi bende benimle beraber 3-4 kisiye daha boyle alisveris yaptigini gorunce inandim adama bir alisveris sitesindeki uyeligimi verdim makinanin faturasi benim uzerime kesilsin diye bilgilerimi verdim ad soyad adres bilgi felan.. fakat sonra ogrendim ki adam çalinti kartla yapmis alisverisi sonra site fotoğraf makinasi elime ulasmadan siparisi iptal edip kart sahibine ucreti iade etmis buraya kadar giden sadece paramdi sonrasinda beni ifadeye cagirdilar gittim olani biteni anlattim karttan benim adima adresime alisveris yapildigi icin internetten banka yada kredi karti dolandiriciligi sucundan 15 gun once dava acildigini duydum eve tebligat gitmis ogrenciyim baska bir ilde tebligati alamadim e-devletten baktim eylul ayinda durusmam var gozukuyor sanik sifatiyla ne yapmam gerekir ceza yermiyim ne yerim aciklarmisiniz allah rizasi icin finallerime az kaldi kafam hep bu durumda durup dururken hem dolandirildim hemde sanik oldum yardim edermisiniz yol gosterirmisiniz ?
Avukat tutup oara vermeyin. Büyük ihtimale ağır ceza mahkemesi değil de sulh ceza mahkemesidir. Yani ceza alsanız bile para cezası olur. Avukat tutsanızda bir delil olmadıkça yine işe yaramaz. Tabi Kanunları daha Detaylı bildikleri için güzel bir savunma hazırlayabilir. Zaten mağdur edilen kişiler farklı illerde ikamet ediyorsa hakim sizi anlayacaktır. Her şeyi akışına bırakın zaten çok acil bir durum olsa polis sizi alır ve savcıya götürürdü. Kısacası pek meraklancak bir durum değil. Siz kendinizi derse verin.